fbpx

Opfriscursus DSLR & Systeemcamera

VOOR WIE?

Deze cursus is bedoeld voor degenen die een basiscursus spiegelreflex of -systeemcamera hebben gedaan, maar inmiddels wel een korte herhaling kunnen gebruiken. Als dingen weggezakt zijn of je sommige dingen toch nog niet echt kunt toepassen.

kasteel ruurloGAKU1035

wat leer je?

1) Deze cursus gaan we zowel de belichtingsdriehoek (f-waarde, sluitertijd, iso) herhalen en wat je wanneer gebruikt.
Ook komt scherpstellen aan de orde. En , heel belangrijk, je kunt ook zelf vantevoren onderwerpen op de agenda zetten, bij voorkeur aan de hand van foto's die je tegen vindt vallen.

Daarna ga je aan de slag met concrete opdrachten.
0BL01300IMG 7485

2) De tweede les gaan we besteden aan de praktijkopdrachten,het bespreken van situaties stijlen etc. Lekker praktisch en toegepast.

3) En we gaan een les samen op pad. Dan kan ik jullie helpen met instellen van de camera. Helpen met het vinden van een onderwerp etc.

Wat moet ik kunnen?

Voor deze cursus moet je iets van de basis gehad hebben, maar het mag best weggezakt zijn.
Wil je weten of het iets voor jou is? Bel gerust!

 

Onderwerpen opfriscursus:

o.a.

  • Herhaling techniek
  • Wanneer welke instelling gebruiken
  • Discussie over foto's
  • Ontwikkelen eigen stijl
  • Toepassen in de praktijk
  • Samen op pad
Data en inschrijven

De Basiscursus bestaat uit 3 middag bijeenkomsten.
De cursus gaat door bij minimaal 6 aanmeldingen. Zo krijgen we een leuke groepsdynamiek en leer je van elkaar.

 >> kalender en inschrijven

  • kleine groepen (ca 6 pp)
  • duidelijke uitleg
  • veel persoonlijke begeleiding
  • uitleg over jóuw camera
  • veel praktische tips
  • veel tips om creatievere foto's te maken

Recente posts van Afke op instagram - @afkevandenhazel_photography

Simple Social Media Stream: There is no feed data to display!

Achterhoekfotografie
Wilheminastraat 55
7001 GT Doetinchem
Tel: 06 53888308
 

Copyright © 2019
Vis-à-Vis Communicatie & Fotografie Doetinchem